Tillt

Usługi hydrauliczne

FAQ

FAQ
FAQ
Czy powinienem co kilka lat wymienić wodomierz?

Tak. Wymiana wodomierza i licznika jest niezbędna i powinna odbywać się co 5 lat. Dzięki temu masz pewność, że nie płacisz zawyżonych rachunków za wodę.

Czy w razie awaryjnej sytuacji, mogę skorzystać z pogotowia kanalizacyjnego?

Oczywiście. Firma Tillt Kraków oferuje pogotowie hydrauliczne i kanalizacyjne, dostępne 24h na dobę przez siedem dni w tygodniu. Żeby uzyskać pomoc, wystarczy zadzwonić pod numer telefonu 721 221 688.

Jaki jest cennik usług wod-kan i CO firmy Tillt?

Ceny ustalane są zawsze indywidualnie. Wysokość stawek uzależniona jest od zakresu prac, kosztów materiałów, trudności wykonania zlecenia. Cena usług wzrasta w przypadku awarii, które hydraulik musi usunąć w godzinach nocnych lub w święta.